KERST IN KHL

Nog ruim twee maanden en dan staan de feestdagen alweer voor de deur. Een prachtige gelegenheid om een zakelijk feestje te vieren. Alleen… waar vind je een goede feestlocatie? Een zaal waar je relaties of medewerkers echt van in de stemming komen?  Een sfeervolle zaal, waar bovendien uitstekend eten wordt geserveerd? Waar iedereen zich op zijn gemak voelt, of er nou 25 of 150 mensen komen? De voordelen van De Nieuwe KHL op een rijtje:

Onze zaal is geschikt voor groepen van 25 tot 150 personen. Huurt u ons restaurant erbij, dan kunt u tot 175 personen uitnodigen.

Wij verzorgen speciaal samengestelde Kerstbuffetten en seated dinners.De zaal beschikt over alle faciliteiten om uw activiteiten en entertainment te ondersteunen.

Wij kunnen voor u speciaal kerstentertainment regelen. Van een kerst-DJ tot een campy Kerst bingo; van een Burlesque kerstact tot een live optreden met een speciaal kerstrepertoire.

En natuurlijk is onze zaal uitbundig versierd in kerstsfeer, inclusief kerstboom.

Overweegt u bij ons de feestdagen te vieren? Neem dan snel contact op met ons. info@denieuwekhl.nl

VERGADEREN-PRESENTATIES-TRAININGEN

Even uit de bedrijfssfeer treden levert vaak zoveel op. Inspiratie en motivatie liggen voor het oprapen in de monumentale zaal van DE NIEUWE KHL. Een aantal bedrijven gebruiken onze zaal op reguliere basis voor bijeenkomsten, trainingen of presentaties, waaronder de Volkskrant, de VU en de gemeente Amsterdam. Onze professionele keuken voert met liefde ontbijt, lunch, diner of hapjes aan. Van een klein gezelschap tot 150 medewerkers kunnen we herbergen. Heeft u verschillende ruimtes nodig? We kunnen verschillende arrangementen bieden samen met het nabij gelegen Lloyd Hotel.

De Nieuwe KHL is met de auto (5 min rijden van de ring afslag S114) en het openbaar vervoer (drie haltes met tram 26 vanaf het CS) zeer goed bereikbaar en er is ruime parkeergelegenheid in de directe omgeving.  Wij beschikken over een sterk WIFI netwerk, professionele geluidsapparatuur, een krachtige beamer, flip-overs en verschillend soorten meubilair om de zaal in te richten naar uw wensen. Dat kan een formele vergadering setting zijn of een meer informele clubsetting. Maak vooral uw wensen kenbaar, daar kunnen wij vast aan voldoen.

Prijzen verhuur

Download hier de lunchbuffetten

Download hier de hapjeslijst

Download hier de shared dining lijst

Download hier de seated dinner lijst

Download hier de buffetlijst